Selasa, Januari 20, 2009

jangan la buat drama pagi2 bute....

semalam pagi aku telah mengalami sakit2 perot yang terlampau..asyik berulang ke bilik air je la.rasa macam nak buang jer perot aku yang seksi nih...hahahaha..(abaikan).korang pun (macam la ada yang baca blog aku ni) mesti tak suka kan kena penyakit ni..penat siot..kuda2 aku dah tak mampu nak menahan. kalau ada yang tengah2 jalan dan terkuis kaki aku masa aku tengah berdiri, konfem la aku terus jatuh tersimpuh ayu..bukan aku tak makan ubat.2 jenis pil aku telan, tapi sakit nya tak mau surut. ntah apa yang perot aku ni marah gak nya. sian aku..dah kerana sakit yang terlampau, aku tak ambik pun makanan untuk tengah hari..seb tak rasa lapo.kalau tak menggagau aku seret kak sue ikut aku cari makanan kat Kebayan...

balik keje petang nya perot aku dah ok2 sket. sampai bilik lepak2 kat atas katil dulu pastu bagi nano mandi sebab nak kuar gi beli barang dan gi makan..balik sampai rumah dah kol 9 mlm. aku tengok citer PEPAYA macam tak de yang menarik minggu ni.so aku tukar tengok DVD. lupa lak tajuk dia..tapi citer hantu..masa tengok2 tu mata lak mintak aku rehat jer.esok2 jer la sambung tengok citer hantu tu..so aku layan kan jer la mata aku ni..(alasan kuat ok..) sebelum tido harus la bermain SMS yer...jadi jari aku ni gatal SMS budak yang selalu YM aku. baru aku nak balas SMS kedua kali nya rupanya aku telah menidor kan diri ini tanpa menghantar SMS yang aku dah taip tu..tak pasal2 budak tu merungut..ada aku kisah! sory la terlelap..hehehe

dalam kol 2 lebih (pagi tadi) henpon aku pulak bunyi..macam mana la aku leh lupa letak bawah bantal.kacau tul aku nak tido..bila jawab baru tau sapa yang empunya diri mengganggu aku di pagi buta ini. dia yang kena keje malam nak ajak aku pun sama sengkang mata.banyak cantik..tak pasal2 kat ofis kang aku menguap2 macam "badak yang cute lagi comel"....dia ni bukan apa sajer jer call hanya nak pastikan sapa punya majlis kawen pada bulan Jun ni. Ya, allah tu jer alasan nya..pastu nada mendatar jek...mengada la tu! sedih konon..aku ngantok la..nak tak nak, dah jawab pun panggilan dia..jadinya, layannnnn....

aku kenal dia 10 tahun. dalam 10 tahun kenal dia ni 2 tahun tu sempat la aku bercinta dengan dia..huhuh..sapa2 lelaki yang aku citer dalam blog ni memang bekas2 pakwe jer la..tapi kita orang still berhubung.dia lom kawen lagi.tak tau apa yang dia nak cari. tapi pagi tadi tak pasal2 kata "saya akan rasa rindu kalau awak dah kawen nanti.." puuiii..apa kesss..macam la nak kawen dengan aku sampai nak sedih2 bagai..hahaha..

kenapa aku masih tetap berhubung dengan dia sampai sekarang ni? sebab dengan dia ni nak citer pa pe senang..kira pendengar yang baik..tapi tak le benda2 yang berat.kiranya dia ni teman ko nak gaduh ke nak purak2 bercinta ke atau masa ko tengah bosan giler ke dia leh layan ar.ko tpon ar dia ni bila2 pun.mesti dia akan jawab punya (tu untuk yang dia kenal la..) bersedia setiap waktu..huhuhu..tak jumpa dia ni dah agak bertahun sebab aku selesa call atau SMS jer..kalau aku gi KL pun aku tak jumpa dia dah balik baru aku bagi tau..ni la orang nya..pagi tadi gak aku paksa dia hantar gambo terbaru dia...sapa suh kejut aku pagi2 buta siap drama bagai...padan muke gambo dah kuar kat sini...





Tiada ulasan: