Jumaat, September 18, 2009

selamat bercuttiiii...rhayer dah woiii




ermm...dah nak raya dah.aku masih kat ofis lagi wat masa nih..hari ni dapat kebenaran untuk keje separuh hari.tapi oleh kerana ada tugas sedikit.aku balik ar macam biasa kot..

aku wat blog nih ada lah untuk ucap kan selamat menyambut HARI RAYA AIDILFITRI.hati2 pada korang yang nak balik jauh tu.termasok lah aku..huhuhu

aku gerak pas buker karang.pastu terus gi kluang ambik abg aku n wife dia.ni mata dah kelat2 gak nih.sempat la berlagu jap tadi..hehehe.

layan kan..aku pening gak nih.sebab nya masa cermin keta aku kena pecah cermin mata aku di ambil nya sekali.agaknya yang tukang pecah tu pun rabun ayam macam aku ker???hahaha

ni la yang jadi masalah pada aku.kalau aku gerak pas buker mesti cuaca dah gelap.kalau dah gelap mesti mata ku akan kabur2 gi tu pemandangan nya..harap2 aku berjaya sampai ke kluang.aminnn...











akudankehidupan:aku cuti raye 2 hari jer.rabu udah kerja lagi..

Tiada ulasan: