Selasa, Mac 30, 2010

berdebo2 n shedih

salam semua..

rasa masa berlalu dengan cepat nya.oh, tidak...!tinggal sehari jer lagi nak masok bulan baru pastu ada benda baru gak yang berlaku.kita orang dah mula pakai uniform keje 1hb ni..

eii..rasa malas meluap2..dan oleh kerana aku ni asyik merungut tentang baju kerja aku ni.dapat ar aku padah nya..sepupu aku yang jahit kan baju tu tersalah potong.so satu baju aku telah beralih kedudukan asal nya daripada yang sepatut nya terjadi.macam mana tu..layan jer la kan..sedih pun ye jugak..sebab..sebab..tet.

tunggu la masuk bulan 4 kang..aku ambik gambor bersama pakaian itu..





akudankehidupan: macam nak tunggu apa jer kan.padahal nak pakai uniform je.sampai rasa berdebar2 g tu..alahaiiii...

2 ulasan:

Unknown berkata...

nanti da tangkap pic, letak la kat blog or FB k..ahaks

shrek.ijo berkata...

tau ar x nak pakai..so, shut up! :P