Khamis, April 22, 2010

uniform keje aku

salam semua..

oleh kerana dah terlalu 'seronok' pakai baju keje sampai aku terlupa lak nak tayang baju keje aku kat sini.tak pe.pelan2 eh.jom tgok...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.





ni la uniform keje aku.walau tak sepenuhnya gambar baju itu.tapi leh nampak la jugak kan.gambar ni masa aku dalam lif nak balik ofis.background lif pun lebih kurang uniform aku je..hehehe..aku berpossing pun sebab belon tu.minat ok belon2 nih.tapi paling aku takot kalau dia melatopp..hambik kau dia punya sakit kalau kena belon tu..adooiiii..dah lama aku nak belon ni.aku dapat pun sebab kak sue beli JCo.ada la alasan dapat belon kan..


banyak perkara yang berlaku akhir2 ni.dah load dah kat blog tapi malas pulak nak terbitkan.kenapa ek..tak pe akan aku letak gambar2 nya nanti.tapi yang terbaru nih aku dapat jumpa gedot a.k.a MIERA.lunch bersama mak k.sue, gedot n adik2 kak sue.best sngat2.tetapi aku tetap sopan ok.enjin tak panas lagi.






selalu tgok gambo miera je.tiba2 jumpa ni rasa macam.eh, sekejap nya dah besar.dah pandai jalan.lari2..cute sngat2.sebab aku jumpa dia last masa kenduri qiqah miera kat rumah mak kak sue.memang comel la.kalau mak long tak tahan tgok keletah gedot inikan pulak kak ateh dik...jgan jelous bleh panggil akak je.huhuhu


berikut adalah saat2 katika bersama nana (teman sekerja & sebilik) di hari2 terakhir bersama beliau..sebab dia nak mulakan life baru bersama orang2 yang dia sayang.katanya...layannnn









menjamu selera di head ofis kami...





masih di head ofis lagi..baru pas makan2..





bersama teman dan bekas teman sewa rumah..(dari kiri:sue & kak zai) susah payah aku ajak dia orang luang kan masa.sekali sue nak balik untuk skandal bersama abang sayang... orang ada abg sayang..layan..makan bersama di dataran JB le.tempat abg skandal aku..ngehehe..





walau pun hanya tinggal bertiga.tetap terus kan misi aku.iaitu melepak di danga bay sambil bergambar sakan.nasib kak zai layan.kalau tak aku pos dia balik kelantan naik bot kat danga tuh..wakakak..sory kak gurau je.









di atas keretapi bertayar..hehehe..1st time naik.gayat.rasa macam nak tercampak jer masa keretapi tu belok.nana ambil langkah selamat duduk tengah.aku nak wat cadangan la kat pengurusan danga bay ni.soh wat sit bealt kat kerusi keretapi ni..dia orang layan x agak2?












akudankehidupan: bila boleh gi skandal lagi ni..ermm tak sabar rasanya.hehehe...

Tiada ulasan: