Selasa, Mei 25, 2010

aku dan aktiviti hari minggu

hai..hai..hai..

minggu lepas aku betol2 sebuk.sebok dengan hal sendiri.yer la sejak jadi orang berharta nie (riak jap) aku kena buat macam2.kekonon dah berangan nak tukar henpon baru.tapi bila di fikirkan ada yang lagi penting dari henpon itu terpaksa la lupakan saja niat yang ada tu.so hari sabtu pun bermula la aktivi aku iaitu......





aku gi hantar keta aku pi servis.sian keta aku sebab aku asyik sebok mengutamakan henpon jer kalau jadi kaya sket.huhuhu

apasal dia kuar kan kusi aku ek???ermmm...

setelah di periksa.bnyak masalah otot rupanya keta aku ni..so tak salah la aku nak hantar dia pi servis.hihihi...semua ni ambik masa sehari.kiranya aku berpuas hati la dgan pembaik pulihan yang telah aku buat kat keta aku.settle.

hari ahad nya pulak pagi2 aku dah bangun sebab aku nak pi JUSCO TEBRAU.gi nya dgan family kakak aku.jadi, sebelom pergi sana kami kena singgah tadika adam untuk ambik penyata (dah macam rasa sekolah rendah jer siap ada hari ambik penyata).tu yang kuar awal sket tu..




okie n adam.masa ni dah sampai JUSCO.dua orang yang tak boleh di lepas pandang.kang ada jer aktiviti mereka2 ini..




ni la salah satu contoh nya.so layan kan jer.malas aku nak pi tukar token.bagi dia orang main2 dan pegang2 feeling2 berlumba dah la kan..kekonon macam real masuk kan token.




ini lah family kakak aku..bukan senang nak ambik gambar ada mereka2 ini semua.lagi2 si kecik tu.ada je nak bergerak sana sini..aku gi JUSCO sebab nak pi tengok wayang.semangat tak hingat....hahaha.aku nak pi tgok cite kegemaran aku.anak sedara aku tu aku tak tau la dia orang suka ke tak.yang aku tau dia orang semangat nak duk kat kusi dalam panggong tu je.





ni dalam panggong.dia orang asyik tanya bila leh tgok ceritanya.macam la aku yang jaga panggong tu..si adreen..mula nak mundar mandir depan aku.ingat makcik ni sekecik2 manusia ke?last2 aku duduk kan adreen atas pangku aku sampai wayang start.

cite apa aku tgok?




ni la cerita yang aku tgok tu..bestttttt...






akudankehidupan:



tengah kumpul shrek @ frends..tadi baru dapat dongkey..eik,ook..eik,ook..

6 ulasan:

Unknown berkata...

bila u nak ajak i tgk wayang lak???? huhuu

shrek.ijo berkata...

u dah ada abe..i ni sapa jer kan..huhu

syaf berkata...

alamka cute nyer anak buah ko

shrek.ijo berkata...

syaf:hohoh...cute eh,tu sebab makcik dia hampir2 jadi cik shrek..

Unknown berkata...

cute...tgk makcik dia la...kankankan....

shrek.ijo berkata...

BB:i dah memang cute..hohoh