Selasa, Mac 08, 2011

cik grey yang terluka..







nie gambo pagi tadi..kol 6 lebih.time aku nak gi keje.letak gambo cik grey ni bukan sebab nak jual ye tapi ada insiden yang berlaku.

akak: cik..cik.. (akak aku jerit sbb aku kat bilik atas)
aku: ye.. (sambil kuar dari bilik)
akak: awak xciden ke semalam?
aku: ?? (blur jap)..xde la. nape?
akak: pintu keta awk kemek truk..cuba awak tgok..

masa akak aku ckap kemek aku masih tak boleh bayangkan kemek tu macam mana.tapi masa pakai tudung tadi rasanya paling cepat dari biasa.sebab tengah bersiap2 nak gi keje.aku turun ambik kunci rumah sekali terus keluar. masa tu dah tak sabar nak tgok cik grey..bila aku tgok jer.







huaaaaa....hukhukhuk...teruk ok cik grey aku.sapa la yang punya keje ni.dah la langgar cik grey pastu lari lak tu.tak pasal2 hujan malam tdi masuk air keta aku.sebab belah atas pintu renggang akibat 'geselan' manje dari pemandu keta durjana itu.

akak aku kata dia dengar bunyi berlanggar.tapi bila abg ipar aku jengah tak de pa pe pun kat luar rumah..kecik hati tgok cik grey terluka mcam tu.




gambo ni aku ambik masa dah sampai kat park ofis..lupa pulak nak snap bahagian atas pintu yang terbuke sket tu..kepada orang yang dah bgi hadiah kat cik grey ni.tolong2 la datang cakap maaf..sejok sket hati aku kalau dengar maaf dari orang yang berhati 'mulia' itu..ermmmm...

Tiada ulasan: