Selasa, Mac 15, 2011

pasni sapa panggil aku hoi2..siap kau!

tajuk macam keji je kan?haha..saje je wat gimik kat tajuk tu.

sebenarnya hari ni dapat satu benda baru iaitu NAME TAG.dulu aku ingat time sekolah je yang kena guna.tapi sekarang keje pun dah kena praktik kan sebab senang nak panggil nama.katanya la...





tu dia name tag aku.tipu la kalau aku kata pas sekolah aku tak pernah guna name tag.pengalaman keje yang memerlukan aku guna name tag ni masa aku bekerja kat station minyak BP sekarang dikenali BHP.

dan sekarang kena la guna balik untuk menyenangkan orang memanggil anda..agak2 berkesan ke? hehehe...




ayu je kan kalau nak posse ambik gambar.huhu






*hari ini malam ke-3 kenduri tahlil untuk arwak kakak sepupu aku...sejahtera keatas dirinya disana*

4 ulasan:

Unknown berkata...

"oooh, budak ni nama dia ZURAIDAH la..tgk kat name tag dia tu...hehehhe"

cik shrek menjawab berkata...

apa daa..dah tunjuk nama i yg betul pun u salah taip..huhuhu

Unknown berkata...

taip n sebut kan lain...janji bunyi sama..heheh kan cik ateh.,hehehhe meh dtg komen blog i...

ZUA KAMARUDDIN berkata...

wah2... dh ade name tag.. hehehe