Isnin, Januari 02, 2012

selamat datang 2012

assalamualaikum semua...

Agak berkurun gak saya tak hupdet blog ni kan.dah naik berkulat baru terhegeh2 nak hupdet. sekarang ni rasa sekejap jer masa berlalu.sekarang dah pun masuk hari kedua di tahun 2012.usia pun makin bertambah...alhamdulillah..masih di beri kesihatan dan peluang menikmati hidup ni. azam?ermm.. saya punya azam yang utama tak lepas2 lagi.hehe..takpe2..akan di usahakan.haha..ok, tak kelakar.

disebabkan saya buat blog saya nie naik berkarat.jadi, saya akan menempel baki peristiwa yang berlaku sepanjang 2011.mungkin akan jadi panjang berjela bila korang baca or tgok.maaf kalau bosan..selamat mencuci mata di blog saya...


Bulan Jun
Majlis pertunangan adik sepupu (Ina)











Align Centre









Bulan Julai
Sambutan hari merdeka utk tadika daerah muar (termasok sekolah haziq)


















Bulan September
1. Majlis perkahwinan adik saya















2. Jamuan hari raya di ofis












Bulan Oktober
Majlis bertandang belah lelaki



















Bulan November
Mewarna bersama keluarga d Kolam Air Panas, Sg Gersik (sekolah tadika Haziq)


















Bulan Disember
1. Majlis perkahwinan adik spupu (zila)





























Majlis bertandang....


















2. Majlis pertunangan adik sepupu (Izah)







Sekian.

Tiada ulasan: