Khamis, Mei 10, 2012

kawan


gambar pembuka cerita...hehe


Semalam seorang kenalan lama tepon saya.mulanya memang tak cam suara.tapi bila di amati....




sebenarnya agak mengejutkan saya jugak.tapi saya tau dan dia pun tau kalau dia gunakan no. dia mesti saya tak mo jawab.dia tepon pun untuk minta maaf.ni kawan perempuan.jangan salah faham ye.hehe




dulu hubungan kami lebih kurang gambar hiasan diatas ni.sayang di sayang.berat memberati.payung di payung dan apa jua suasana dalam hubungan 'kawan' itu saya lakukan tanpa berkira,tambah,bahagi jauh sekali nak menolak.

tapi lepas peristiwa itu saya rasa saya lebih rela duduk diam2 dan asingkan diri dari dia atau sesapa pun yang berkaitan dengan dia.saya tak kacau awk dan awk tak yah kacau saya.kan? saya dah maafkan awak walau hati saya tetap terluka lagi.







mengadakan? nak terluka bagai.kalau di lenyek macam hewan tu.naik kuning pulak saya nanti.hehe...
saya perlukan masa.biarlah hari yang mendatang ni mengubati luka yang ada tu.dah ok esok2, saya cari awak ye.
wah, macam madah pulak rasanya.ngehehe
benti sini dulu ye.saya kena balik sekarang.sebab nak bersiap2.pas maghrib nanti saya nak gi main boling.kekonon untuk ofis.padahal nampak jer nama 30 terawal dapat main free.apa lagi.tak geti2 nak hantar nama walau pun tak geti main.ekekeke....




kena pegang kuat2 ni.takot jatuh..
tata semua...(nak lambai tak leh nanti tergolek pulak)

Tiada ulasan: