Isnin, April 27, 2009

24/04/2009

GYM




cerita di mulakan dengan botol dia atas. ni waktu lunch tengah hari aku.kita orang 1 ofis pergi NANDOS-Plaza Pelangi untuk farewell budak pektikal yang terbantut jumaat lepas.

diringkaskan citer gambo makanan memang la aku x fokus pun.tapi dok sebok possing sakan ambik gambo..


sedang membuat pilihan menu..bos aku n budak pektikal (zua).



yang belakang aku tu kak sue.dia memang malu2 sket kalau aku ambik gambo..tu yang ala2 terselit tu..hehehe..gambo nano xde dalam henpon aku so tak dapet la nak tepek kat sini..



pembuka selera.sup2 dulu..ayam tengah bako..masa ni sopan lagi..tunggu la time makan kang..jene..jeng..jeng..




yang ni dah last makan.kita orang kalau bab makan ada kureng malu sket..rejeki jangan di tolak..dah masing2 kekenyangan.tak de maknanya nak hbis makan kek aiskrim tu..masa aku sampai plaza pelangi, metrojaya ada wat sale.pakaian dalam wanita.tu yang tak de hati nak tayang gambo.yang lain2 tu sale bantal, cadar..benda2 biasa la..aku tengok2 jer..nama nak beli?malassss..aku memang tak pernah pun beli cadar2 ni.selalu mak aku yang belikan cadar tuk bilik aku...bagus kan!!!




balik keje aku singgah GYM.nak wat muscle katakan..hahaha..boleh masok angkat berat pas ni wakil johor..kui..kui..kui..GILA! aku gurau jer.sebenarnya aku nak gi gym ni pun sebab nak isi masa terluang yang dah terluang sangat2 (kononnya la).

tempat ni pun pak cik aku yang cadang kan.sebab dia biasa gak gi tempat ni.so dalam perjalanan balik keje aku singgah la untuk bertanya. budak kaunter tu bagi aku kertas kat atas ni. dia galak kan datang gym ni..soh aku bawak kawan2 datang skali.semangat nih.aku kena la pegi kan?tapi tak tau bila nak mula kan aktiviti bebas nih.bukan tak nak.memang nak gi sangat2.pas ni confirm pak cik aku call jer tanya dah gi ke belom..arrggghhh..nanti2 la pak din...

Tiada ulasan: