Jumaat, Jun 26, 2009

settle satu keje

akhirnya dapat gak aku selesaikan keje aku.
terima kasih bos, terima kasih kak sue.
kalau dia orang tak tolong aku memang makin lambat la aku nak siap kan keje..
tetiba rasa terharu..
kenapa ek..
semalam ot pun memang dah confirm aku nangis..mana tak nya sesorang..
bila nak balik aku tekan button lif.lif guard dah off
rasa nak lagi melaung ada..
cari idea.masuk ofis semula.
bila buka pintu ofis aku dengar lif bergerak.
cepat2 aku kunci pintu ofis belari menuju ke lif.
bila terbuka jer pintu lif aku tengok guard,guard tengok aku.

guard: la ada orang lagi rupanya.tadi naik chek tak ada.

aku: ada.mana boleh tak de.tapi macam mana leh tau saya ada kat sini? (soklan bodoh jer tu.pada hal aku dah possing2 bagai kat CCTV tadi.saja nak tau.dia orang nih nampak tak aku yang cute nih masih berdiri tunggu lif terbukak)

guard: tu ada kamera.saya nampak u.saya naik la..

aku: terima kasih la.kalau tak dah nagis saya sesorang kat atas nih. (memang dah nangis pun.mengada jer aku ni nak sebak2 bagai...dush!dush!)

tergelak aku dengan guard tu.penganjaran ambik2 la no tepon bilik pengawal yer..kalau tak...lu pikir la sendiri!!
aku dah ambik dah.tak nak kena macam semalam lagi.

esok aku kena keje.baik aku beransur dulu.mata dah terpandang katil n bantallll..

JOM TIDO!








akudankehidupan: berhati di jalan raya...

Tiada ulasan: