Jumaat, Januari 14, 2011

cerita kite

hari ni pagi2 dah kena.mungkin sebab pagi kot.ntah.aku pun macam tak de perasaan je masa tu, just mengalah je.kisahnya macam ni, pagi tadi aku gi keje bersama2 kak sue dan kami singgah restoren mamak ni sebab kak sue teringin makan tosei (sesekali ubah menu.pada sesapa yg tak pernah makan jangan tanya aku macam mana rasanya ye). aku ok je sebab dah memang lalu pun...

nak dijadikan cerita memang takde tempat nak park keta so aku park sebelah keta yang memang dah sedia park kat petak parking tu. dalam beberapa minit menunggu tu ada la seorang manusia berkenderaan mewah leh park betul2 sebelah aku.bila itu orang sudah buat itu macam....for sure jalan tertutup untuk kenderaan lain.apa lagi,orang pun tan tin ton la.tapi pemandu tu ignore jek.aku jugak yang kena alih kereta untuk bagi kenderaan lain lalu..ok tak macam tu?hihi

bila dah alih kereta aku takut la park jauh dari kedai mamak tu.sian pulak kak sue nak sampai ke kereta kang.so aku park n tutup satu lorong laluan belakang bangunan.eh, boleh pulak ada satu keta nak lalu belakang bangunan tu.kena alih lagi kenderaan aku ketempat lain.kiranya kedudukan agak jauh sket dari kedai mamak.so, menapak le kak sue nak dapat kan keta aku sebab pemandu berkereta mewah itu...(kak sue hangin je dengan pemandu kerenggg tu).

ni intro jek..aku nak cerita pasal keratan akhbar ni sebenarnya...



cerita ni keluar semalam..so perkara ni berlaku kelmarin (sesapa ada beli harian metro tau la cite ni).aku tak sempat nak paste cerita ni semalam.aku letak kat sini pun bukan sebab peragut tu kawan aku ok.yang aku nak bagi tau ni aku lalu kat tempat kejadian ni.dah tempat tu laluan aku nak gi keje.mesti la tau kan...memang sedih tgok mayat tu.yang buat aku kesian kat si mati ni kot2 dia ada anak or isteri.ada mak n ayah yang dia nak kena tanggung ke sapa tau kan? bayangkan bila keluarga simati ni tau dia meninggal dan dalam keadaan macam tajuk berita tu, apa perasaan family dia ek..

aku kesian dengan orang2 yang macam ni.fikir jauh tapi benda yang bukan2 di fikirnya..haishhh...wallahualam.

eh, aku dah lama tak post kat mana aku melepak bila hari jumaat kan?



tu dia...port aku kat OLD TOWN..macam kan dah lama bebenor tak gi tempat nie.apa lagi.balun le cukup apa yang aku suke.hihihi




*dah pi melawat kakak sepupu.keadaan dia memang di luar jangkaan aku.sangat menyayat hati.kelmarin call anak sedara aku dia cakap mak dia dah bgi respond bila dia becakap.alhamdulillah....(nanti aku cuba ambik gambar.hari tu tak berkesempatan)

4 ulasan:

Unknown berkata...

tetiba teringat si askar...boleh??

cik shrek berkata...

napa?dia dh jdi peragut ke?

Unknown berkata...

Bukan...takut dia yang mangsanye...hehe

cik shrek.ijo berkata...

nampak no x bace s/kabo..arwah peragut nie ragut pasangan berkahwen..tpi x tau pulak kalau pasangan tu ex u...