Khamis, Januari 17, 2013

Bau

malam ni saya tinggal sorang sebab 2 orang kakak yang bekerja di singapore tak balik.yang sorang lagi balik kluang.

Tapi sejak saya balik keje dari semalam ada bau yang tidak enak menusuk ke lobang hidung saya.mesti la busuk.kalau tak busuk mesti le saya diamkan je.hehe

Ni dari tadi dok cari punca bau tapi tak jumpa2..
Cik ti dah lam tak berlari2 dalam rumah ni.dah insaf kot..
Jadi tak mungkin bau bangkai cik ti.

Harap2 bau busuk ni akan hilang atau beri la saya jumpa benda apekah yang terlalu busuk ini.

Hah..tak yah nak fikir bukan2.tak kelakor kalau nak takot kan saya yang sedang keseorangan di rumah sewa ni.

Tak de mood nak tgok berita.jadi elok le saya melayan novel yang dipinjam.sementara ada mood elok le membaca.btol tak?

Sejak dah geti hupdet blog dari tablet ni terasa sangat la riak nye (eleh,pada hal jakon) hehe

Kalau hupdet dari tablet memang bleh upload 1 gambar je ye?
Tadi riak sangat..

Keadaan ketikaini di dalam rumah sewa saya.


Tiada ulasan: