Selasa, Disember 30, 2008

hari itu, hari ini hari malas saya



sebelum cuti tak sempat lak nak hupdet blog ni..kekonon sibuk ar..huhuhu..tengok tajuk pun leh faham..alang2 dah menaip ni buat jer la citer apa yang ada..tapi hari jumaat tu memang lepak giler..hari jumaat tu aku sarapan macam biasa la.tapi kena cepat2 sebab nak kena gi EGM untuk 1 company nie..tugas aku cuma ambik kedatangan pemegang2 saham dan sapa2 la yang datang kat mesyuarat tu..senang kan! tapi aku akan jadi kalut bila tetiba orang jadik ramai nak mendaftarkan diri..nasib ada kak sue.suke giler aku dia ada.semua nia pun dia yang ajar aku,apa yang aku kena dan akan buat bila ada kat tempat macam ni. sebab tu dia rileks jer handle benda2 nih..aku dah beberapa kali ikut tapi memang rasa gigil tu tetap ada gak bila orang datang nak isi borang kedatangan..penyakit gak nya..

habis mesyuarat baru leh balik ofis..tapi dah nama pun hari jumaat kan..aku dengan kak sue gi jejalan kat kotaraya aku nak cari tudung Cik Kikin..masa nih semangat tak hengat...pusing2 last2 jumpa gak kedai yang jual tudung tu sebab kak sue dah beli dulu dah..nama kedai nya 'LAVINIA BOUTIQUE'. nyah yang layan aku promote gitu...seb dia tak makai tudung tuh..aku ambik 2 dan dedua warna coklat beza nya cair dengan pekat jer...yang cair tu aku tak geti pakai lagi.sebab main belah2 tengah..yang coklat tu dah lenjan dah...



ni ar tudung nya..kalau nak lipat tudung nya macam ni yer nokkk..untuk elak kan cover tudung yang atas tu rosak..nyah tu yang pesan macam tu...

dah dapat tudung jenjalan dulu baru balik ofis..nak balik ofis gi City Square dulu beli suratkabo bosh aku.kat kotaraya tak nak jual..(aku pun tak tau napa kat kotaraya tu tak jual suratkabo tu..saja la tu nak soh aku gi CS) tapi sian kat kak sue ar..dia pakai kasut tumit..nasib aku pakai sandle jer kalau aku pakai sama pasti berkaki ayam la aku..orang nak tengok ke nak pandang ke suka hati aku la..dah kaki aku yang sakit...tapi macam aku kata kak sue tetap rileks..walau pun dia memang dah betul2 penat..dah dapat suratkabo balik ofis ler...

habis keje macam biasa cabut...bawak diri sebab nak balik kampung.cuti pun sampai isnin jadik nya banyak ler aktiviti nak di buat..yang aku tau nak gi air hitam dan mak aku konfirm kan yang tunang abang aku dah sampai kampung..patut ler beriya2 nak gi air hitam.rupanya ada tetamu yang nak datang dan ikut sekali..tak pe layannnn...

dah oleh kerana kemalasn di tahap ini sudah meningkat ke 77% aku bagi ler gambo jer yer..banyak yang aku tak ambik sebab masa tu dan masa ni aku memang malas tahap shrekkkkkkk.....



ni hari sabtu..sebelum gi spupu aku datang..dah sampai rumah aku pun waktu makan tengah hari kan, hidang ler apa yang patut..



tetamu dah balik..siap ler nak gi air hitam..baju baru..huhuhu..sajer tayang...



dah sampai air hitam..pilih ler apa yang ptut..lupa ar nama kedai ni..dapat potongan 50% sebab ada kad members..





ni la tunang abang aku..nama penuh lupa ar..aku panggil dia kak nana..bukan nano sebilik tu...






Tiada ulasan: