Rabu, Disember 03, 2008

kasut oh kasut...

ada la dalam minggu lepas (agak2 minggu lepas ni lama dah ke?kalau kira jam baru lama kot..hahahaha) aku gi jejalan CITY SQUARE rasa macam nak beli kasut tapi ntah pakai entah tak kalau beli tu...aku ni suka tengok kasut2 ni..lagi2 yang bertumit. tapi bila nak beli aku gi beli sandle.kalau kak sue yang teman mau kena bebel aku.dia akan kata "ko ni dah tak ada 'pesen' lain ke nak guna?tak pesen daun, mesti yang selipo"...jadi, oleh kerana dah di nasihatkan sebegitu aku pun beli le menatang nih...JOM KITA ENJOYYYY......

taaaddddaaaaaa...............



kak sue suwoh aku pakai kasut ni, biar aku leh biasa dengan kasut2 jenis ni tapi aku janji nak pakai kasut ni minggu ni.tapi nak buat macam mana kan?bukan hari senin tu aku tak nak pakai tapi aku terlupa.nasib baik kak sue pun lupa...sampai le ke hari ni. kekonon selamat la. tapi oleh kerana aku nak tunjuk kan dia gambo sejenis ikan tu leh pulak jari ni ter klik lelebih tekuar la gambaran ini kasut..apa lagi bermula enjin pemikiran kak sue bergerak teringat akan janji aku nak pakai kasut ni minggu ni.terpaksa janji next week.ni kalau aku tak pakai gak siap ler aku...ada yang anak orang hilang kasut sebelah..huhuhu..(ugut nampak...har..har..har..)
*p/s untuk kak sue: agak2 leh tak janji tu nenanti jer ateh buat :p

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pakai eh....jgn tak pakai. Kalau tak tau arrr nasib ko.