Ahad, November 30, 2008

best fren1

sory yer tak sempat nak carik gambo.balik kampung tido semalam jer pastu sabtu dah balik JB.kekonon alasan nak kemas bilik..tapi memang nak kemas pun nanti tak la masa nak pindah baru nak kemas.sekarang ni aku kemas sket2 la.tadi aku bukak katil aku.mop lantai lagitetiba jadi sayu lak. yer la mana tak nya dah nak kena pindah.lama gak aku dok sini.tak sangka lak bangunan ni akhir nya sampai masa nak di robohkan jugak.. aku sampai semalam dalam 8.30 malam.janji nak junpa qadri tapi tak tau la dia kuar dari singapore kol berapa.aku tunggu2 gak, tapi aku yang tido.

pagi2 tadi aku SMS dia,tanya la gak dia balik dari singapore kol berapa.dia kata kol 1 pagi baru sampai hotel.dia kata dah lewat, aku dah tido gak nya tu yang dia tak SMS aku.takut ganggu.so, janji jumpa tuk sarapan.tapi tak jadi gak, sebabnya dia yang carik pasal dengan aku.pasal apa??tak perlu la aku bagi tau.biar aku dengan dia jer.tapi yang pasti memang dia buat aku sakit hati..aku cuma reply SMS dia kem salam kat bini dia dan take care.trus aku matikan henpon.pastu aku tido la..dah la bangun pagi2 nak jumpa dia.pastu saje nak duga aku kan..ko nak sangat...padan muke ko qadri...kang jangan kata aku tak nak jumpa kawan lak..yang gi cari pasal sapa suruh.dalam kol 12 tengah hari baru aku on henpon.ingat dalam 1,2 jer mesej yang masuk.sekali tu mak aiii..lebih dari tu..dekat 10 mesej aku dapat.semua qadri yang hantar.pastu 1 msg dari hotlink tunjuk 15 miscal pun dari qadri.tau pun rasa bersalah..aku tak balas pun mese dia,agak nya dia tengok mesej2 dia report penghantaran aku dah terima..dalam kol 1 tu dia tepon.memula aku tak jawab gak bukan sengaja ok!tapii masa tu aku tengah kemas bilik.henpon pun entah mana2 aku letak dan panggilan yang kedua baru aku jawab.jadi bila aku jawab kiranya benda tu settle la..aku ckap jumpa dia bila aku datang KL nanti tapi tu pun aku tak tau bila nak gi sana..

apa pun nenanti jer la aku cari gambo keje lama aku dengan qadri.buat masa ni tengah nak kemas rumah dulu untuk angkat barang.pastu nak gi kemas bilik sewa baru, nak buang barang yang tak di perlukan.aku pun tak tau yang aku ni leh suaikan diri dengan keadaan baru tu nanti ke tak..harap keadaan kat bilik sewa ni ok.tengok la apa perkembangan nya.kembang ke kuncup.hahaha...layannnnnnnnn

Tiada ulasan: