Jumaat, November 28, 2008

akhirnya......

semalam balik keje badan rasa penat sangat2, bila dah penat mesti la malas nak masak.jadi untuk mendapatkan makanan dengan segera aku gi jer la kedai order makan.tak uah nak susah2 ye ta?masa makanan sampai mak cik aku call bagi tau pasal bilik sewa.dia kata gi tengok sekarang pun boleh...ye tak ye je makcik aku ni.yer la mana tak nya.masa tu hampir pukul 9 malam.kang ngamok lak tuan rumah memalam ko datang nak tengok bilik.dah tak boleh nak tunggu siang......tapi tak pe makcik aku kata tepon dulu tanya.sebab dia dah tepon tadi.tuan rumah tu kata boleh datang kalau nak tengok.aku cepat2 ar sudah kan makan.macam teruja sket ar..kalau yang ni ok aku dok bilik ni jer..tapi dalam otak dah macam2 fikir..huhuhu

aku gi tengok bilik tu of coz ler dengan nana kawan serumah, sekerja dan se apa2 la..tido n mandi lain2 eh..aku soh nana call dan ckap sendiri dengan pakcik tu.tu pun terkial2 nak cakap.entah apa yang nak takut ntah.suruh tanya boleh tengok bilik ke tak pun takut.kang ko tido mesjid kang kalau rumah kuarters tu roboh..hahaha pada muke (terasa ke?ada aku kisah!) kejam kan aku..tu baru sket...aku ni memang ler biasa lalu kat are perumahan tu tapi aku memang tak pasan nama2 jalan kat situ..siap tanya2 orang lagi..tapi bagus la, tanya orang baru tak sesat jalan yer tak?walau pun masa tu dah kuar sana sini simpang dah tapi cuba dan cuba akhir nya jumpa.

aku tak ambik gambo rumah tu. tapi keadaan nya ok la dari pada bilik yang macam rumah urut tu.sapa nak.orang lelaki boleh la..aku pendek kan citer la ye..sebab bos dah panggil..huhuhu (ni masa untuk sarapan sebenor nya).aku puas hati dengan keadaan rumah tu dan dah confirm dengan pakcik tu yang aku nak sewa kat situ.hari senin baru aku datang semula bayar sewa.pas ni siap ler ko nana kena standby bayor tambang naik keta aku.berapa aku nak cas ek!!fikir fikirkan...layannnnnnnn

Tiada ulasan: