Rabu, Februari 11, 2009

sejenak.....

korang ada kawan?

kawan laki ke pempuan?

sejauh mana korang kenal mereka2 ni..

sejauh mana gak korang anggap mereka ni kawan2 korang..

sejauh mana korang berkongsi masalah korang?

korang percaya ke pada kawan2 keliling korang?

bila korang jauh dari orang tersayang (tak kira la keluarga/suami/isteri/pakwe/makwe)...
bila korang di timpa masalah, berapa kali yang mereka ni akan tolong?

sejauh mana kepercayan korang pada mereka?
pernah tak korang berharap segala jasa korang di balas balik oleh kawan2 korang?
berbaloi tak korang kongsi susah senang dengan mereka?




*aku tak tau kenapa soklan2 ni tetiba selirat macam kabel pas kena potong kat dalam otak aku..sesapa yang rasa ada jawapan ko jawab ar sendiri! huahuahua
*aku dah ada jawapan aku sendiri...
*aku nak balik tido zzzzZZZZzzzzz
*jangan tanya lagi soklan pada aku. otak serabut nih..

1 ulasan:

Only Me...Sue berkata...

Ko nie dah kenapa? Ko tak cayakn akak ke??? Cuba citer sket??? Risau akak tgk ko 2-3 arinie??? Why???!!!