Sabtu, Julai 11, 2009

mood yang bercampur2...

hari ini mood saya adalah....




























hari ni aku keje.tak dapat nak balik kampung.tak pe la.buat yang penting dulu.dalam sibuk2 ni ada gak keinginan nak gi tengok wayang dalam beberapa hari lepas.lagi2 ada citer seram..semangat nak tengok.tapi akhirnya terbantut di sebab kan hati aku yang telah terusik oleh kata2 seseorang.sapa orang tu? ada lah seorang hamba allah.. aku tak menafikan pun kata2 dia tapi......biarlah.

bukan sebab nak jaga hati sesapa tapi entah lah.mood aku terus hilang.rasa terkilan ke rasa kecik hati ke memang tak ada..sebab nya aku nak ignore jer benda2 macam ni.

esok akak aku nak buat majlis b'day anak dia...kakak aku dah pesan suruh tido rumah dia malam ni..balik keje ni kena la siap kan basuh baju baru leh gi rumah kakak aku..

senin aku upload gambo majlis tu ok!




akudankehidupan: #@@&&**!!(#*****!!!%

Tiada ulasan: