Isnin, Julai 20, 2009

Skrip 7707..patut ke kuar pawagam???

hari2 yang berlalu dengan begitu pantas.minggu ni aku tak balik kampung pun.patutnya pas keje sabtu hari tu aku balik kampung tapi dek kerana badan yang terlalau letih aku putus kan gerak awal pagi ahad jer.

bila dah bersiap2 semalam nak balik ke kampung.dapat call dari mak aku cakap tak payah balik sebab akan memenatkan badan aku.aku balik pun sebab nak jaga si haziq.mak aku ada yasinan.leceh nak bawak budak2 ni.lagi2 si haziq.sekarang nih tak leh dok rumah orang lain lama sikit dia dah ajak balik.at last aku soh mak aku ambik anak abang long aku (nulia).mintak tolong kaga kan haziq sementara mak aku nak gi yasinan.mak aku yer kan jer.

oleh kerana hari ahad aku tak balik kampung dan bila nak sambung tido pun mata dah tak ngantok.aku pun plan la nak makan apa tengah hari nya.bila dah bajet2 terus aku gi kedai beli barang2 untuk di masak.

tapi tujuan aku menaip blog nih bukan nak citer apa yang aku masak semalam.tapi nak bagi tau, hari tu aku gi tengok wayang.hehehe..bila aku tak survey kat internet waktu tayangan masa tu la jadi lak nak tengok wayang.bila dah sampai CS aku yang dengan semangat nak tengok wayang gi cari jadual tayangan..bila tengok2 citer yang aku nak tengok tu waktu tayangan nya kol 10 malam.sapa nak nunggu..tak masal aku kena tengok citer lain..ni pun ikut kesesuaian masa ok.

dan keputusan muktamad telah di buat..aku gi tengok citer nih..







peh...apa yang aku rasa pas tengok filem ni jangan cakap la..

tapi yang pasti aku memang rasa nak gelak kuat2..

citernya seram sangat..pada sapa2 yang nak sangat tengok citer ni.aku bukan tak galak kan tengok filem tempatan.tapi seelok2 nya tunggu DVD or VCD sudah..dasat tol aku rasa.sukar nak di gambar kan lah!







akudankehidupan: macam mana la filem ni leh kuar pawagam.masok kat KELIWON tv3 patutnya..

Tiada ulasan: