Jumaat, Julai 31, 2009

tengok kadir 'n' doyok

aktiviti hari ni aku mulakan dengan ke pos ofis..




kalau tak nampak apa yang aku tulis atas gambo tu zoom la yer..

siap jer ke pos ofis aku ingat nak gi wat 1 urusan nih.tapi tak dapat sebab dia guna surat beranak daaaa..

dan perjalan di teruska ke...

PLAZA PELANGI....

masa ni aku dengan kak sue dah tak tau nak kemana.ni pun usul kak sue.aku tuju jer la. sampai sana aku meronda dulu.kak sue of coz ler ada yang menarik tertarik.aku nak jugak tapi tak pasti.pas makan kot baru gi tengok lagi..silap2 leh beli..bila kak sue siap membelek dan membeli kita orang gi makan di...jeng..jeng..jeng..


NANDOS...



kenapa kak sue berwajah begitu? itu adalah apabila anda sedang berfoto dan ada yang menerjah secara sengaja atau tidak akan terpamer lah begitu yer.. hahaha..cute kan??




ni menu aku..




yang tu confirm la kak sue punya..dah dia yang menuang sos bagai.memula semangat nak separuh ayam.kak sue tak bagi.sebab comfirm aku tak makan habis.aku bukan apa.saja nak tengok leh lepas ke tak.tapi kalau dah order ko tak habis kan melampau la.walaupun ayam yang di panggang je namanya. benda ni bukan murah2 yer..huhuhu

aku wat masa nih insya-allah....ada kudrat tuk makan lagi benda2 macam ni.panthang nampak ayam. nak jer..

pas siap makan sambong membeli jap.aku beli sos cili nandos extra hot.tapi tak yah la letak2 gambo benda tu.pastu aku gi tengok orang jual beg.ermmm..macam ada yang kenan.sebab dari sebelum makan tadi memang dah rasa nak pun beg tu.cuma tak pasti jer..dan aku pun $$$$$$..beli la..untuk suka2 jek..

balik ofis wat keje sket... pastu layang citer nih..




mamang aku tak leh tahan gelak giler2..kalau korang pernah tengok cite 2 orang pelakon nih mesti korang gian nak tengok lawak dia orang.aku sekarang tengah layan.....



yang ni aku nak tunjuk kan citer suka bertukar sedih.





so kalau korang nak wat lawak tu hati2 yer..sebab tak semua orang tahu dan suka apa yang kita buat..seram gak aku tengok benda nih..







akudankehidupan: aku boring dengan keadaan sekeliling.pura2 lebih.kul 9 gerak balik kampung.

Tiada ulasan: