Selasa, Julai 14, 2009

sehari di b'day okie, adam n adreen

semalam terlupa pulak aku nak upload gambo sekitar majlis anak sedara aku..semalam ada lah hari yang jarang2 sibuk nya..hehehe

semalam kawan lama kak sue yang bernama kak lela yang merupakan staff lama kat tempat keje aku ni datang JB.aku tak pernah jumpa pun kak lela.
biasa dengar jer cite dia dari kak sue.pagi semalam kak sue ajak aku join dia sekali coz kak lela nak kenal aku.oh! teruja nya aku..bila dah jumpa n kenal.memang akan gelak dan gelak jer bila dah duduk sama dengan dia orang.

thanks kak sue kenal kan kak lela.n thanks kak lela coz sudi nak kenal ateh n banje ateh makan...(best sangat2)..gambo kami berdua tak de yer..kang i mintak dari blog kak sue jer.hehehe


OK! sekarang kita tayang kan gambo sekitar majlis 3 b'day boys...malas nak citer panjang2.mana yang boleh jer la yer..ni pun sebahagian nya nano yang tolong ambik kan...



sebelum majlis..kemas2 rumah n sessi angkat pindah perabot...



orang penting...pak din aku jaga bab2 bako membako...



okie n adam yang tak sabar nak potong kek..last2 mama yang ambik alih potong kek..



si kecik adreen..nak berenang eh dik..



antara kejiranan yang hadir....













akudankehidupan: hari tu aku banyak sangat masa didapur..jadik bibik.dengan pakdin aku sekali panggil aku bibik..layannnnn

Tiada ulasan: