Selasa, November 03, 2009

hari2 yang ceria..ceria ke???

hari ni keadaan aku dan keje biasa2 je.ada keje.tapi wat main2.kang bosh mintak baru kelam kabut nak buat.terok kan?

ni nak siap kan la ni.tapi siap kan blog.hohoh (mati aku kalau bosh tau)

hari ni tak memberangsang kan minda aku pun.sebenarnya dari semalam lagi tak memberangsang kan.tapi apa yang penting! KERJASAMA!

ada ke kerjasama tu dari semua pihak?kalau aku layan benda ni leh jadi masalah.sebab nya aku memang dah ignore dah benda ni.tapi semalam betul2 wat aku terkentot2 la.kenapa ek nak wat macam tu..


moh masok sini.jangan tahan2.bahyo!

mungkin aku lupa tuhan ciptakan manusia ni berbeza sifat dan watak.tapi jangan la tunjuk kat aku sifat dan watak yang jelek lagi menjengkel kan.leh sakit hati aku di buat nya.
hanya sebab manusia?ada anggota badan.ada rupa.ada akal.tapi sejauh mana kita guna kan akal tu?

aarrggghhhh....jom minum!



apa tengok2?nak mintak sikit la tuh


jadi.langkah senang yang aku ambik.terus2 kan la abaikan sifat manusia yang begitu rupa.kalau nak sedo.sedo la tu kang.kalau tak lantak la.bukan diri aku pun kan..sapa lah aku ni disisi mereka (manusia2 ini)..muntah ar korang baca..

-tet-


hari ni aku gi launch kat food court City Square.

kekonon nak mencuba menu kat tempat makan baru.tak jauh pun dari tempat keje aku.esok kalau pegi aku letak gambo eh.

tadi tak jadi pegi sebab ada urusan kat City Square.tu yang alang2 gi sana terus makan.sian lak kat kak sue nak ajak dia ulang alik.

oleh kerana bosh aku pernah meng'order' nasi ayam 1 ketika dolu. maka aku tetiba jadi lah teringan banget nak menyantap makanan itu.maka beriringan la aku bersama2 kak sue menuju ke medan makan..lapo..lapo








oleh kerana kak sue dalam proses membersih kan 'hati-hati' (ayat ganti). so dia di galak kan mkan yg ringan2 saje.aku tak pe.dah memang borat pun.haha





aku ambik dari blog peridotsepi.sungguh bermakna kata2 ini.








akudankehidupan: jom balik.tido!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Biarkan. Manusia mmg pelbagai ragamnye. Kita pun ada ragam kita sendiri. Terserah bagaimana mengawal ragam diri sendiri.

Petang makan pengat
Sendiri mau ingat!

Ehhh...terlebih sudah!!!