Selasa, Ogos 11, 2009

masih kurang sihat lagi...

sabtu dengan ahad cuti tak mengubah apa2 pun pada aku.

aku tetap dalam mood kurang sehat.

just melepek di rumah.macam cicak yang dah tersepit. aku bangun pun untuk minum air jer.kenapa ntah.kali ni sakit betul2 menguji iman aku.tak larat aku nak layan sakit2 macam ni.







lepas aku makan ikan hari jumaat hari tu.sampai sekarang hidung aku asyik berbau hanyir jer. puas aku hidu benda2 yang leh menghilang kan bau hanyir ni.tapi tak berjaya.kadang bau hanyir yang kuat bleh buat aku muntah.

agak2 korang kenapa ek..pala aku akan jadi tambah2 sakit nya.

ada roh ikan ikut aku ke? hahaha..macam budak2 jer aku fikir.tapi serius nya.benda ni betul2 wat aku rasa tak selesa sampai sekarang.coz bila dah bau aku rasa nak muntah.kalau tak muntah pala aku akan jadi bertambah sakit.







akudankehidupan:macam mana nak hilang kan bau busuk nihhh....deria bau aku dah rosak ke???!!!!

Tiada ulasan: